MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Tuesday, September 28, 2021

Tukar Remote Astro

Alhamdulillah,
selesai tukar remote astro tadi, remote dah rosak penangan anak-anak buat macam bola je remote tu. Haha
Senang je, gi servis centre lepas tu pegawai kaunter tanye no akaun astro, jangan lupe bawa remote astro yang asal.

Untuk tukar kali pertama, free je tapi astro akan ambil remote lama tu (nama pun ganti kan, bukan beli. Haha).
Aku malas nak pening kepala, aku beli 1 lagi remote, cuma bayar RM30 je nanti cas akan masuk dalam bil astro bulan akan datang. 😄
Sempat aku tanye tentang Astro Hot Star yang tengah promosi sekarang ni, pegawai tu cakap kalau dah ade movie pack, just activate je xperlu bayar pun.
Cuma package disney hotstar tu secara streaming guna internet contohnya klu ada smart tv @ drp telefon/device lain. 
Aku xhabis study lagi menda ni, nnti aku study. Haha

No comments:

Post a Comment