MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Friday, June 10, 2022

AKU, GENGSTER DAN PENDIDIK

#motivasi
#pendidik


~GREAT TEACHER ONIZUKA-
Pendekatan berkesan yang saya gunakan bila saya jadi pendidik dlu2, (sekarang dah jarang guna disbbkn jarang jumpa student😅), Pendekatan drp filem ni terbukti berkesan utk diri saya dalam mendidik ~GARANG~GANAS~TEGAS~GENGSTER TETAPI KELAKAR~ (tapi miang je aku xikut sbb student aku semua lelaki.haha 🤣🤣). Dalam mendidik, kita sebenarnya sedang berdakwah yang insyaAllah akan mendatangkan kesan mendalam kpd student sbb saya lebih suka mendekati student bermasalah drp yg "student baik" 🤣 kerana, insan yg "bermasalah" ini ramai yg akan berubah 360° berlipat kali ganda drp mereka yg "baik" apabila mereka melakukan turning point "bertaubat" setelah mereka menyesali bertahun2 mereka menghabiskan hidup mereka penuh dosa & sia-sia.... Dalam ramai-ramai pelajar "gengster" saya yg bertaubat, bekas pelajar saya bernama "Nizam" paling mendatangkan kesan penyesalan kpd diri saya sehingga kini kerana tindakan saya mengabaikan arwah ketika arwah menagih bimbingan saya (setelah bertaubat) akibat kekangan tugas sebelum arwah terlibat dalam kemalangan sehingga rentung... Al-Fatihah..

1 comment: