MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Friday, April 03, 2015

Masalah Buka Blog Tapi Keluar Laman Web Lain

Beberapa minggu ini baru sedar yang bila buka blog saya ini, tiba-tiba ditukar ke web blog lain secara automatik. Stress, yela dah bertahun usaha untuk maintain blog ini hingga kini Alhamdulillah mencecah lebih separuh juta pelawat.

Bila buka blog saya, blog ini akan dilencongkan terus ke website ni



Akhirnya, selepas baca website ini www.hasrulhassan.com, saya cuba buang hosting-hosting dalam widget yang tak penting terutamanya hosting luar, alhamdulillah blog ini kembali kepada keadaan asal.
Baru saya temui punca masalah blog saya ini, widget hosting ke www.bogobo, www.apesal.com dan www.gengcyber.com menghalakan blog ini ke web site lain, bila dah buang selesai segala masalah. Jadi boleh tidur lena dengan tenang setiap malam (^_^)...

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete