MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Wednesday, August 21, 2019

Permandangan Daripada Atas Kapal Terbang

Gambar ini saya ambil semasa berulang - alik daripada Kuala Lumpur ke Sabah pada tahun 2000 dahulu..

Untung dapat lihat permandangan ini kerana penerbangan daripada KL - Sabah, kapal terbang memang akan terbang tinggi melintasi beberapa lapisan awan berbeza ketinggian yang lebih rendah apabila saya menaiki kapal terbang daripada KL ke Kota Bharu..


Ketika ini, memang saya akan mengelamun jauh memikirkan isteri yang terpaksa saya tinggalkan di Kuala Lumpur atas faktor tugas kerja.

Alhamdulillah, selepas 5 tahun, pada tahun 2013 kami dapat tinggal bersama selepas saya berjaya moh
on balik ke semenanjung.


No comments:

Post a Comment