MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Wednesday, December 14, 2011

Video - KAEDAH MEMBUKA KUNCI TANPA MENGGUNAKAN KUNCI

 Korang mesti pernah jadi macam aku, selalu hilang kunci pastu tak tau nak buka Lock tu macammana. Biasenya aku pakai grinder(mesin pencanai) jer potong lock tu.hehehe (tu pun lepas mati akal tak tau nak buka macammana)... Macam tu jugalah mcmmana PENJENAYAH pecah masuk rumah kita cuma dengan adenya kunci pendua mahupun KUNCI per-10, susah la sikit dorang nak masuk. he3x






KAEDAH MEMBUKA KUNCI KERETA TANPA MENGGUNAKAN ANAK KUNCI



HARDY BOY - Perbanyakkan kunci spare & lock anda. Lebih baik habis sedikit duit daripada habis beratus RM, tenaga & lebih masa anda dibazirkan mahupun anda akan kehilangan kenderaan/kereta kesayangan (^_^)



update : Baru nie terjadi lagi kpd saya, anak kunci pada solek @ mangga pada motor saya hilang tak dapat dikesan. Jenuh juga memikirkan cara membukanya selain mencuba pelbagai cara mcm guna tukul & apa la tapi still x jadi, last2 disebabkan grinder takde, saya hanya guna mata gergaji potong pada tangkai mangga. Selepas cuba setangah jam juga la barulah mangga tersebut tercabut.huhuhu.. Moral of the story, rajin2 la buat anak kunci spare...

3 comments:

  1. pergh style..nak cuba la nnti..:P

    ReplyDelete
  2. Stres!! Pepagi cari kunci x jumpa. Adakah terbuang sekali ngan sampah semalam? Aduila

    ReplyDelete