MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Monday, June 25, 2012

Panitia Sains SMK Tawau II - Blog Pilihan

 Kali ini saya tertarik untuk mempromosikan salah satu Blog Pilihan saya, blog salah seorang rakan blogger saya & baru sahaja menceburi diri sebagai blogger.hehehe...

Terdapat beberapa peningkatan dalam blog ini dan bagi saya amat menarik kerana blog ini bijak menggunakan pendekatan terbaik dengan menyiarkan banyak gambar-gambar dan meminimumkan penggunaan teks kerana sudah menjadi lumrah manusia suka melihat gambar.hehehehe.. Kalau teks banyak sangat, tak semua orang sanggup menghabiskan membaca semua isi kandungan dek kerana kekangan masa.hehehe...

Komen saya, jika gambar-gambar kalau boleh dibesarkan lebih besar lagi tentu blog ini akan menjadi lebih cantik lagi... (^_^)...
Jom lihat blog ini. Memang menarik untuk melawati blog ini sebagai wadah penyebaran & perkongsian  ilmu  
( www.panitiasainssmkt2.blogspot.com )


 
Blog Pilihan - Blog Panitia Sains SMK Tawau II
www.panitiasainssmkt2.blogspot.com



Blog ini dicreate oleh para guru Panitia Sains SMK Tawau II, banyak gambar - gambar aktiviti  program yang telah dijalankan disiarkan di dalam blog ini. Blog ini pun masih dalam proses penambahbaikan tetapi semoga menjadi rujukan kepada pihak sekolah yang lain dengan menjadikan blog sebagai salah satu medium penyebaran ilmu (^_^)

No comments:

Post a Comment