MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Friday, April 12, 2013

Penawar Stress

Dalam minggu ni saya menghadapi kekangan masa, dengan program di tempat kerja & yang terbaru Program Motivasi & Wajadiri bersama pelajar sekolah di mana saya dijemput untuk menjadi penceramah. Memang seronok. InsyaAllah saya akan sentiasa cuba update blog ini sekurang-kurangnya seminggu sekali (^_^)..  

Malam ni saya akan ke Masjid Al Kausar di bandar, menghadiri kuliah maghrib (tapi saya sebagai pendengar), walaupun saya tak sempat balik rumah mandi... Malam ni, dalam minggu ini dah 2 kali saya menghadiri kuliah maghrib di sana, Tajuk Malam ni "La Tahzan" memang antara tajuk yang paling saya suke.hehehe...
(Azam saya, kalau boleh setiap hari saya akan cuba menghadiri kuliah maghrib tersebut)..

JADUAL KULAIH MAGHRIB DI MASJID AL KAUSAR
ISNIN- akidah
SELASA - Al - Quran
RABU - Tafsir Al Quran
KHAMIS - Akhlak
JUMAAT - La Tahzan
SABTU - Hadis
AHAD - Feqah

InsyaAllah, semenjak dimakbulkan Allah memiliki sebuah kereta impian (yang baru seminggu saya drive), saya berazam untuk selalu ke Masjid & mendekatkan diri kepada Allah. Alhamdulillah, sekarang makin terasa dekat diri saya kepada Allah & seronok bila saya berdoa mahupun beribadat kepada-NYA....
SEMOGA SAYA KEKAL ISTIKAMAH BERIBADAT KEPADA-NYA SELEPAS INI DAN SEMOGA DENGAN SEGALA KURNIAAN-NYA AKAN MENDEKATKAN DIRI SAYA LEBIH LAGI KEPADA ALLAH....




Jika stress, boleh cuba amalkan tips ini, insyaAllah menjadi.hehehe

No comments:

Post a Comment