MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Thursday, February 02, 2023

ADAB ajak kawan minum :-)

SOP MENGOPI.. 

Cuma aku paling pantang bila member ajak mengopi kononnya nk tanya khabar dah bertahun-tahun tak jumpa tapi, rupa-rupanya dia nak promote MLM (multilevel marketing) 🤣🤣🤣. 
Kalau aku tau dia nk promote MLM aku order je kari kepala gajah biar dia yg bayarkan (tapi biasenye kategori gini kedekut nak mampus nak belanja org, stakat teo o bole la walaupun kononnya duit ada juta-juta RM, alasannya nak kita usaha sendiri cari duit tu berjaya macam dia. 
LAST-LAST, aku pun bayarkan semua sbb aku pin xkemaruk duit dia 😤). 

Pengalaman aku berkawan dgn kwn2 yg real punya jutawan, mmg dorang akan pakse ko order yang mahal-mahal sampai ko bergaduh-gaduh dgn dia sbb dia xnak bagi kita yg bayar x mcm yg budget kaya 🤣


































No comments:

Post a Comment