MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Friday, May 16, 2014

Extreme Plastic Surgery


Bila saudara-mara atau kawan-kawan saya memuji betapa hensem dan cantiknya lelaki & gadis Korea, aku explain sebenarnya di Korea merupakan perkara yang biasa jika mereka melakukan plastik surgery, asalnya dorang semua bukannya cantik atau hensem sangat, KALAU TAK PERCAYA, boleh tengok gambar-gambar di bawah ni !!! [ sebenarnya bagi lelaki, faktor utama seorang wanita tersebut dilihat CANTIK adalah pada sifat dan sikap serta ciri-ciri dalaman wanita tersebut, walaupun wanita tersebut cantik macam BIDADARI sekalipun, tetapi jika PERANGAI MACAM JIN SERTA JEMBALANG TANAH, maka hilanglah CANTIKNYA TU.hihihi (^_^) ]  

Pembedahan plastik juga turut dilakukan dengan memotong tulang-tulang pada badan dan wajah seperti pada bahagian dagu, hidung, dahi, pipi dan sebagainya, kemudian ada juga yang dimasukkan silikon di dalam wajah supaya nampak hidung, pipi dan sebagainya lebih mancung, panjang, tirus dan sebagainya.... PEMBEDAHAN PLASTIK JUGA MEMPUNYAI BANYAK RISIKO UNTUK JANGKA MASA YANG PANJANG. 

"Sentiasalah bersyukur dengan segala ciptaan-Nya..."
(Lepas ni jangan berangan sangat nak pergi Korea sebab nak kahwin dengan Lelaki & Wanita yang kononnya Hensem/Cantik macam movie/drama Korea tu ye... jangan marah (^_^) 

TAKDE MAKNANYA JIKA RUPA CANTIK BERBANDING YANG ASAL TETAPI IANYA MASIH TIDAK DAPAT DISOROK APABILA ANAKNYA DILAHIRKAN NANTI.. 
MAKA BERSYUKURLAH DENGAN SEGALA YANG DIKURNIAKAN ALLAH... (^_^)
 































JANGAN MARAH, HIHIHI (^_^)




#plastic surgery

No comments:

Post a Comment