MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Monday, October 03, 2011

Akhirnya, Cecah Juga 50 000!!!

Akhirnya, Cecah Juga 50 000!!!
Bukan RM50 000, tapi 50 000 page view, angka yang aku tunggu-tunggu daripada dulu lagi, alhamdulillah...


Blog nie aku create Okt 2004, masa tu saje gatal tangan entah kenapa memandai-mandai je create blog, masa tu "blog" pun ramai yang tak tau ape mende tue, aku sendiri pn xtau nak panggil menda nie ape... 

Then, bila aku create blog nie dulu, tujuan asalnya supaya senang aku nak masuk link-link favourite termasuklah email & bace on-line newspaper....

Then, beberapa tahun lepas, maybe 2008 kot, ramai blogger-blogger yang muncul mcm cendawan.hahaha.. 

Skarang, blog nie menda pertama yang aku akan buka bila online mcm baca buku kat library sebab banyak info yang diperolehi, info-info yang terkini & tak habis-habis. Kalau diberi 1 pilihan antara Blog atau Facebook, aku sure pilih Blog.hahaha... Biar xbaca Facebook 1 hari, jangan tak baca Blog 1 hari.hehe.

Bukan ape, Ilmu yang dikongsi di alam cyber nie pun umpama saham pahala kita walaupun selepas kita meninggal dunia. Semakin banyak ilmu & kebaikan yang kita kongsikan itu diamalkan oleh orang lain, selama itulah kita dapat pahala free je, pelaburan yang cukup menarik, RIGHT!! (^_^)


No comments:

Post a Comment