MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Tuesday, August 16, 2011

SPORT CAR : Porsche 987 Boxster S

Bila tengok sport car & kereta import nie, kekadang terfikir jugak alangkah bestnye kalau kereta Malaysia (Proton ke, Perodua ke) ubah bentuk keta sekarang jadikan lebih nampak mewah sikit.hehehe... Aku pernah bawa kereta import & kereta tempatan, memang terasa perbezaan yang ketara... Tapi, hopefully bila joint venture dengan Lotus nie, kereta-kereta Malaysia yang akan keluar lepas nie, kualitinya bertambah-tambah mantap. Cuba tengok syarikat kereta-kereta Jepun, dorang rekabentuk kereta yang terbaik sebagai menghargai kesetiaan rakyat mereka membeli kereta tempatan.
Proton Satria Neo

Bukan aku tak sokong produk tempatan, cuma berharap kualiti dapat lebih dipertingkatkan lagi lepas nie. Aku sendiri selalu drive bawa kereta Isteri (Proton Satria Neo) hasil gabungan teknologi Lotus & Proton, drive daripada Kuala Lumpur ke Kelantan, selama 6-8 jam masa pemanduan. terasa mcm dalam "mini sport car" dlm kereta 2 pintu ini, memang pecutan dan deruman kereta tu ber"desup laju" membakar jiwa aku tiap kali tekan minyak melalui jalan mempunyai latar belakang geografi yang pelbagai, takde masalah kalau lalu jalan berliku di lereng-lereng bukit memotong kenderaan lain, tak terasa sangat penat sampaila tiba di kampung...
Then, aku terfikir, kalau kitorang dah ade satu kereta Malaysia, why not kalau ade rezeki lepas nie nak ambil "Honda Civic" yg dah lama aku idamkan, tu pun kalau la budget bulanan lepas la
Honda Civic

(^_^) . Kalau nak tunggu Kereta HANG TUAH, HANG JEBAT, HANG LEKIR, HANG LEKIU, HANG KASTURI TU, tak tau la bila Proton akan keluarkan sebab kereta tu menarik,terus jatuh cinta bila aku tengok kali pertama, hopefully dorang keluarkan cepat-cepat sebelum aku pegang stereng honda tu....
Aku Jatuh Cinta dengan Hang Lekir, hebat juga Proton sebenarnya...

Proton Hang Lekir
 Di bawah ini merupakan SPORT CAR Porsche 987 Boxster S. Suka tengok kehebatan orang putih nie, betapa geniusnya dorang cipta kereta nie. Kalau harap aku nak beli, mimpi jer la... Setakat tengok bole la (^_^)









No comments:

Post a Comment