MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Wednesday, February 16, 2011

GAMBAR-GAMBAR KEAJAIBAN ALLAH



















































































































 


http://www.nizarazu.com/wp-content/uploads/2013/02/tumblr_lsizaldRG01qgv4rk.jpg
LELAKI BERWAJAH DUA : sumber


Bayi Bermuka Dua Lahir Di Pakistan

Bayi yang baru lahir di Pakistan, pada hari Jumat lalu amat istimewa sekali kerana mempunyai dua muka atau dua wajah. Ibu bertuah itu Syahidah Perveen,30 tahun melahirkan seorang bayi bermuka dua, dua hidung, empat mata, dan sepasang telinga. Anggota bayi yang lain adalah normal.
Bayi itu dilahirkan pada kira-kira pada jam11:00 pagi hari Jumaat dan selepas tersiar berita tempatan, beratus-ratus pelawat berkumpul di hadapan jabatan ginekologi untuk melihat renungan bayi yang mempunyai dua muka.


Namun Menurut kenyataan doktor kondisi organ tubuh ganda pada satu tubuh ini dikenali dengan istilah medis craniofacial. Dalam kondisi seperti ini, pernafasan tidak teratur dan daya tahan hidupnya tipis.
Kelainan ini terjadi kerana masalah genetik akibat pernikahan pasangan yang masih memiliki hubungan darah dan perkahwinan incest [sumbang muhrim]. Dr Ahmed menyarankan agar pasangan suami isteri mendapatkan khidmat nasihat dengan doktor sebelum memutuskan untuk memiliki anak. Ini dilakukan untuk menghindari kejadian serupa.












~SEJAUH MANA KESAHIHAN/KEBENARAN GAMBAR-GAMBAR TERSEBUT, BERSAMA-SAMALAH KITA PANDANGLAH DGN MATA TETAPI TELITILAH DENGAN HATI, SESUNGGUHNYA ALLAH MAHA PENCIPTA & ALLAH MAHA MENGADAKAN SESUATU JIKA DIINGINKAN-NYA . 
JIKA DIFIKIR-FIKIRKAN, SEBENARNYA TIDAK TERHITUNG BANYAKNYA KEAGUNGAN ALLAH YANG TIDAK TERJANGKAU AKAL FIKIRAN KITA DI DUNIA INI  ~

3 comments: