MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Wednesday, February 16, 2011

Amazing Photos - ~MIRACLES OF GOD~

Pls "like" at blogobo.com/in/627/0/































































































 




Bayi Bermuka Dua Lahir Di Pakistan

Bayi yang baru lahir di Pakistan, pada hari Jumat lalu amat istimewa sekali kerana mempunyai dua muka atau dua wajah. Ibu bertuah itu Syahidah Perveen,30 tahun melahirkan seorang bayi bermuka dua, dua hidung, empat mata, dan sepasang telinga. Anggota bayi yang lain adalah normal.
Bayi itu dilahirkan pada kira-kira pada jam11:00 pagi hari Jumaat dan selepas tersiar berita tempatan, beratus-ratus pelawat berkumpul di hadapan jabatan ginekologi untuk melihat renungan bayi yang mempunyai dua muka.


Namun Menurut kenyataan doktor kondisi organ tubuh ganda pada satu tubuh ini dikenali dengan istilah medis craniofacial. Dalam kondisi seperti ini, pernafasan tidak teratur dan daya tahan hidupnya tipis.
Kelainan ini terjadi kerana masalah genetik akibat pernikahan pasangan yang masih memiliki hubungan darah dan perkahwinan incest [sumbang muhrim]. Dr Ahmed menyarankan agar pasangan suami isteri mendapatkan khidmat nasihat dengan doktor sebelum memutuskan untuk memiliki anak. Ini dilakukan untuk menghindari kejadian serupa.









EVALUATE BY OURSELVES EITHER ALL OF THIS PHOTOS ARE TRUE OR FAKE.... SOMETIME, NOTHING ARE IMPOSIBLE IN THIS WORLD!!!

9 comments:

  1. Joder!, hay realmente imágenes impactantes, me ha parecido un post interesante.

    Saludos cordiales :-)

    ReplyDelete
  2. terdapat juga image post kt sini yang di generate by computer software..satu contoh imej rangka manusia gergasi tu sebenarnya imej dari satu contest di luar negara suatu ketika dulu..

    ReplyDelete
  3. Anonymous : Thanks for that info, saya pun pernah dengar tentang gambar tersebut adalah palsu tp saya xsure kenapa ianya palsu... (^_^)

    ReplyDelete
  4. Masha Allah.... http://gadgtechworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wannurakmal : betul tu, same2 la kte insafkan diri..

    rasheed ahmed : always remember our God

    ReplyDelete
  6. Impresionantes imágenes, estoy muy asombrada..

    ReplyDelete
  7. Cool man that is some post you got there most amazing shity things... Online Date Entry and Typing Jobs

    ReplyDelete