MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Thursday, February 25, 2010

~tired~


Terasa sedikit penat untuk beberapa minggu terakhir nie & maybe sehingga beberapa minggu akan datang. Macam biasela, bila ade problem or bz, aku lebih suke menyendiri skejap, berfikir & membuat perancangan. Kalau ade problem pun, aku lebih suke senyap je mencari ilham. Dalam minggu nie, ade beberapa berita baik & tak berapa baik..huhuhu. Macam biase la, minggu nie parent aku dok tanye bila nak balik..huhuhu. Tengokla camner sebab ade beberapa kerja perlu dibereskan terlebih dahulu lagipun 12 hb Mac nie dah nak kena hantar soalan Final exam kepada penyelaras soalan exam Kolej Komunit untuk 2 subjek aku, (Switch Board & Switch Gear Installation & Three Phase AC Electrical Motor) yang memang takde modul cuma ade silibus je so aku kena wat sendri la modul aku nak ajar.

Memang subjek tu cukup tough, dah tu modul pun takde. Untuk setiap bab, mau ambik masa 1 minggu jugak la aku kena cari bahan-bahan mengajar, memang susah nak jupe. Inikan pula untuk gubal soalan final exam. Ingat hari tu nak tolak je, gubal soalan untuk satu modul je, tapi lepas pikir2 aku amik je la, lagipun aku bole jadikan preparation untuk kelas-kelas akan datang, cume kena work hard la buat masa nie. Harap-harap paper-paper exam tu sempat la siap 12hb Mac tu. Untuk Switch Board & Switch Gear Installation aku kena berguru dgn En. Salleh (ketua program elektrik) & Three Phase AC Electrical Motor kena berguru dengan Encik Ismail (dorang lagi hebat, modul pun takde, semua nota dalam kepala je..huhuhu. So, xdapat la aku nak fotostat....



Last, aku tengah pikir how to play a game... Cara kasar or lembut ye?!!



No comments:

Post a Comment