MY FOLLOWER YANG CUTE, CANTIK DAN COMEL. Terima kasih kerana follow (^_^)

~WARNING : THIS SITE CONTENT MORE PHOTOS LEAST WORDS INCLUDE CURRENT ISSUES SUCH AS ISLAMIC, MOTIVATION, CONTROVERSY, SENSITIVE ISSUES, POLITICAL, SECRET, SOCIAL, EDUCATION and PERSONAL MATTER~

Monday, September 19, 2011

TRAVEL : CAMERON HIGHLANDS

Cameron Valley Tea Plantation



 Cameron Highlands, antara tempat yang mempunyai seribu satu kenangan kepada aku dahulu. Bila stress je dengan kerja,kalau ada masa antara tempat yang akan aku pergi untuk menenangkan jiwa ialah kat Cameron Valley seperti dalam gambar. Bila perkena teh sambil makan cheesse cake kat sana, dengan permandangan saujana mata memandang, temperature plk sejuk tapi aku just pakai t-shirt je konon-kononnya mcm biase kat sana walaupun sejuk jugak dengan angin membuai-buai lembut.hahaha...
Terasa juga nak ambil gambar kat sana tapi aku asyik bertangguh je, konon-kononnya lama lagi aku kat sana outstation sebab permandangan kat sana memang cantik sesuai dengan jiwa aku (jiwa korang aku tak tau la..). Hinggalah one day aku dapat panggilan last-last minute untuk further study dlm master degree, dalam 24 hour aku berkejar ke Head Quarters Kuala Lumpur untuk jumpa boss nak berhenti kerja... Memang sampai skrang frust tak dapat ambil gambar-gambar yang cun-cun kat sana....



MORAL OF THE STORY : PENGAJARAN YANG AKU DAPAT, JANGAN LA JIKA ASYIK BERTANGGUH UNTUK MELAKUKAN SESUATU PERKARA & PERGUNAKANLAH SEGALA KESEMPATAN YANG ADA KERANA MAYBE BILA-BILA MASA NIKMAT TERSEBUT AKAN DIAMBIL KEMBALI, kalau tidak kita akan menyesal!!! ...(^_^)...


No comments:

Post a Comment